2015年8月12日 星期三

又俾人撞

又俾人撞

我架車係停車場個車位,用車頭向前駛出轉左,右邊有架紅車打橫停係通道上,等住入我的車位。

我仲未出晒,佢就急不及待用車尾退入。

結果佢左邊車門,壓埋我右邊車尾泵把度。




落車交換資料時,佢仲話係我撞佢!

各有各報,等保險公司裁決囉。



。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
*倘有留言未能即時上板,是自動過濾去了spam之故,諸君稍安無躁,版主每日檢查幾次,一有發現便會救回*


(文章允許轉貼,請具作者名字:梁煥松)

19 則留言:

  1. Leung Sir, you need an autocam.

    回覆刪除
    回覆
    1. 前面位很窄出,要慢下來,就算有後視鏡,也是眼光光俾佢撞。

      刪除
  2. raymond上午9:20

    若保險公司認為兄不對,可以上訴嗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以用拍下的他照片證明,是他的車退後之際,車門擦我的車尾,而不是我的車撞他的車門。

      因為他的車門上,擦痕依退車方向,由淺至深,並沒有一個最先撞擊的凹痕。

      刪除
    2. 在美國最後會揾人仲裁ARBITRATION,仲裁為最終的決定,雙方不得異議。

      刪除
  3. 有無witness, 有就簡單,佢有無講佢認為你撞佢嘅理由,有無搞錯,你架車未出晒就入,就算你出得慢都唔係理由,個PARKING LOT係咪政府COMPLEX,佢趕住去攞出世紙?啲燕梳ADJUSTER一般都有經驗,最麻煩就係對方的態度,好多人明錯都喜歡死頂,在美國PARKING LOT啲警察係唔介入的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 是小商場的停車場。
      我和老婆一起,但是燕梳公司話老婆不是independent witness。
      對方是單獨一個人。

      刪除
    2. 我意是第三者目擊,停車場有無天眼,小兒五,六年前去BOOKMAN舊書店買野,離開PARKING LOT 準備轉右出大馬路,前面有一部車,那部應該不耐煩,因為等了幾分鐘仍無法出馬路,個司機突然倒后想轉去另一邊走,倒后就撞到小皃子的車,個司機仍說我兒子的車在后面撞他,反而要我方保險賠錢,好彩小兒見到前面快餐有個墨西哥人站着,問佢見唔見到情況,他說是前車倒后,小兒就登記其電話號碼,我方保險公司的一直找不到證人,告訴小兒,無證人肯定我地蝕底,準備賠錢了事,小兒唔肯一定要再開聴證會,後來保險公司來電說找到證人了,小兒說真好彩,那墨西哥人唔識英文,如果係非法移就慘,好多人做咗乜佢都唔知,多年前我一個女伙記,撞車意外,回來告訴我對方錯,最後有證人說是她錯,她也沒說什麼,她爸是賠償律師,也無辦法。

      刪除
    3. 當時現場無第三者。:(

      刪除
    4. 佢有無車身保險,佢用乜理句話你撞?在報告中應該提及你幾時泊車然後在商場做過乜,撞車時你係向前駛離開,我稔個車場應該滿晒,佢打橫等人走,用後入怕人搶個位! 男人開架紅色車,咁楊。 

      刪除
    5. 停車場滿了,他才這樣急。
      是一架Nissan Micra車仔。

      刪除
    6. 梁兄,你太太坐你隔離,見到架車咁急倒後,有無出聲喝住佢,如果我開車傍邊有人坐,開車,倒車,一定請佢地幫眼。

      刪除
    7. 時間太短,喝都喝唔住。

      刪除
  4. 以後買個前,後拍攝紀錄機每次開車就錄取,再次開車前再重新紀錄,之前的無事片就取消,每次都有時間,日期,一但有事發生,就是証明。

    PNG Sammy

    回覆刪除
  5. 想知甚麼(膚色)人楂車咁無品?

    回覆刪除
  6. 惡人話:你腳面踩到我腳底。

    回覆刪除
  7. 佢係後波,你係前駛,明顯是 佢犯錯,希望保險公司也是這看,但又一次花時間攪。

    回覆刪除
  8. 無辦法,等保險公司決定。世上好多都係有理說不清。

    回覆刪除