2015年4月8日 星期三

得咗

瘟到死 8,
怪雞設計;

見招拆招,
放馬過來。

功能微調,
邊做邊學;

垃圾掃清,
乾淨俐落。


正是:電腦何足畏,不及人腦威。

(辛勤的收穫,現在新電腦已經 fully functional)

16 則留言:

  1. 我都要見招拆招,解決抄相入電腦的問題!

    又,Office2013還未研究。

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟機的 M$ Office可以免費用一個月,跟著要俾A$9一個月,霎戇!
      嫌佢阻住硬碟空間添,把它刪掉。
      一路都是用 Open Office.

      刪除
    2. Chris真係醒,等我下次換電腦時,都來改用openoffice。

      刪除
    3. 以前香港砌機,windows、office等軟件,差不多都是送的,後因微軟個苛政,都要買了!

      windows、office真的佔極多硬碟空間!

      刪除
    4. 380MB。
      以現在硬碟動輒1GB而論,不算阻很多定,
      但既然無心磅水幫襯,擺件殭屍係電腦度,總覺得不忿。

      刪除
  2. 胡適说: 自古成功在嘗試,祝賀梁兄征服瘟到死 8,迎接光明的明天,等待幾個月後瘟到死10的降臨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有朋友已經在用試行版,說是回復 7 的舊觀。

      刪除
    2. 7 真係好用兼穩定

      刪除
  3. 早期的 386機時代已經用 windows
    由 2000 到 XP 跳過 vista
    E+ 個 膝頭上豬腦 都是用 Premium 7
    希望不用換喇 但是 7仔 MS 要到幾時就沒有再 support 呢?

    回覆刪除
  4. 根據 M$ 話 Win 7 可以玩到 2020 年 1 月 14 日

    Chris 可以裝 Windows 8.1 就可以還原條 Taskbar

    跟機的 Office 太雞... 一買機時已 Uninstall, 改裝以前大學教職員買斷的
    Office 2010 Professional+ ... 連 Win 7 埋單 港幣 $100 都唔洗

    回覆刪除
    回覆
    1. M$ 夠膽收人9澳元一個月!

      刪除
  5. 本人因工作需要,呢兩日同 Windows Embedded 8 對壘中

    回覆刪除
    回覆
    1. 這兩日Apple九折,心動中。

      刪除
  6. 其實. 微軟office 2010 下載試用版一個月時我朋友幫我破解佢一的野 變咗可無限續用。現在可能微軟自知這漏洞 已補番。現在2013 試用版下載不到。不過我跟機都附有2010 world excel.
    我不信用 open office 叔不得。電腦會死 我用過都不錯 。 如將來佢win 10又係咁衰 又不支援win 7 咪用linex感其他作業系統或 mac 機。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一於自力求生,不要被微軟牽著走,撳住搶。

      刪除