2012年8月11日 星期六

文化講座:35. 孟嘗君

文化講座:35. 孟嘗君


有些讀者知道我在澳洲做過十多年廣播,有興趣聽聽我的節目。
我現在就上載一輯,幾年前澳洲政府的SBS電台(Special Broadcasting Service,通常譯作「澳洲民族台」)請我做的中國文化講座的錄音,全部共有36講。
那時一個星期講一次,每次十分鐘,和我對答的節目主持人,是SBS廣東話台的台長李潤輝(Francis Lee)兄。
..................

7 則留言:

  1. 未聽已經知道你會講馮圈喀曼常咖喇。聽完後果然對版,人所共知的故事。為何只得我一個留言?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 「馮煖客孟嘗」也是以前的國文科選文,當然要先講啦。

      刪除
  2. 謝指正。你知白字是搞笑版咖喇。就系聽過江Sir講呢個故事,記得到而家啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 江紹德老師教過我一年,他去世也有幾年了。

      刪除
  3. 好人早死,無天理!!

    回覆刪除
  4. 現代唔會再有孟嘗君呢類真公子,就算有亦唔會有個啲各有所能既食客,有食客都只會貪飲貪食並唔會出謀獻策,出謀獻策亦唔會顧及人性道德。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在的梁振英,連王安石譏笑孟嘗君的「雞鳴狗盜」的人才都沒有!

      刪除